maandag 2 februari 2009

Beaudor's Friends

Vandaag een kleine selectie van Beaudor's vrienden,want die groep fan's blijft maar groeien.....
Allereerst onze"Nick"ja die kan koken!!!!!!!!!
Monique en Cas ja kadoooooooootjes..
En Harry daar kan je mee rellen.....,die zegt tenminste niet heel de tijd Nee .

Ben vandaag naar de dokter geweest leuk joh allemaal hondjes lekker gespeeld,zelfs met een poes die vond me ook leuk.
Heb een prik gehad maar dat deed me niks,stoer he ?

En ja al die baasjes vonden me natuurlijk KNAP,dus als ik naast m'n poten ga lopen is dat niet zo raar.
Gelukkig was er een mevrouw die zei ohhhhhhhh een Ridgeback,wisten al die andere mensen gelijk wat voor ras ik was.
Alhoewel eentje dacht toch weer dat ik een Boxer was (brilletje nodig Pearle, Pearle,Pearle!!!)







2 opmerkingen:

  1. Wat wordt hij groot.....moet gauw komen!
    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We vonden het erg leuk en komen ook snel weer even knuffelen, want anders durft Cas niet meer, zo snel dat hij groeit.

    Liefs, Harry, Monique & Cas

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn weblog bezoekt!
Ik zou het leuk vinden als je een reactie geeft.