donderdag 11 juni 2009

Beaudor's zusjes


Lieve Jua heeft een spoedoperatie achter de rug,mede dankzij de goede verzorging
van haar baasjes en de hulp van Martine en Martijn(waar haar broer Bhanu mocht logeren)gaat het weer goed met haar.
Nou dat lijkt me een hele goeie voor "Thankful Thursday"


Op deze foto zijnChikumbi(van Martine en Martijn) en Jua(van Jorna en Rene) heerlijk aan het ravotten,hopelijk kunnen ze dat gauw weer doen.......


Deze foto van Changwena(van Denis) uit Freiburg kreeg ik gisteren
,een echte Outdoor Girl volgens mij heeft ze samen met Denis het hele Schwarzwald
al gezien.

2 opmerkingen:

  1. Arme Jua! wat had ze?
    Gelukkig alles goed afgelopen!
    Mooie meiden hoor, maar na vandaag ben ik weer helemaal verliefd op de mooie jongen!!!!
    Wat is het toch een lekker ding!

    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Beaudor en Marja!
    Finally you are on my HP. I described you as a real male and majestic like your father. You like to run circles, that's what a also love very much. I do the "Ijabarun" especially around Denis, when he's exhausted from our games before to animate him to keep on :-) Like you, i am a real sportscanon! I'm very pleased to see you in future!
    You're a real BOY now!!!
    Wish you a beautiful weekend!
    Hugs from your sister Changwena

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn weblog bezoekt!
Ik zou het leuk vinden als je een reactie geeft.