dinsdag 5 januari 2010

Beaudor a La Roseraie


Na 4 maanden zijn we dan eindelijk weer naar ons paradijsje geweest en Beaudor......
Die heeft weer genoten maar ook hard gewerkt net als zijn Baas.

Onze Guardian(bewaker) dus we hebben geen inbreker gezien deze keer (gelukkig).


Als er dan al iemand langsloopt heeft Beaudor nu een nieuwe sport,hij rent dan nml. mee met tussensprongen van een hoogte bijna v.h hek haha.
Met het gevolg dat mensen steeds harder gaan lopen en balen,want dan kunnen ze niet even gluren bij die Ollanders wat ze nu weer aan het doen zijn.






En ja.... na hard klussen is niets zo lekker als een hapje met wijntje(ja Frankrijk) want ooooh wat zijn die lekker uit onze streek.





Enne ik dan zegt Beaudor....


Jippie een Lamskoteletje van mij mag het elke dag Kerst zijn,dit was nml. 1ste Kerstdag 22 graden op onze Cour(binnenplaats).






En na de lunch weer aan het werk alle takken die die dag waren gesnoeid verbranden en dat was een fik van een paar uurtjes.







Baas ik sta op de uitkijk voor de Pompiers(brandweer) en let even op de Oleander van Marianne want die mag niet in de fik dan krijg je ruzie met het vrouwtje.......












Ja sorry hoor mag ik na zo'n dag hard werken en waken even wat rust,weg met die rotflitster morgen zal ik wel weer poseren.
Pfff vrouwtje......



3 opmerkingen:

  1. Geweldige foto's!
    En ja die met die oleander!!! ;)
    Wat hebben jullie genoten!
    Lekker hoor
    Was vandaag op een verjaardag en een lerares ontmoet die les geeft bij jou aan de overkant.
    Ik onschreef je en aan de hand van je hond wist ze wie je was!!!
    de wereld is klein he!

    Nou meid
    dikke zoen
    liefs
    >M<

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje Beau, dat is zeker wel even wennen aan het koude weer hier haha! Volgens mij hebben jullie het weer heerlijk gehad!
    xxx Jørna
    high five Bhanu en kus van Jua

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Marja,
    Ik geniet mee met jullie ( door die heerlijke foto's!!)
    Niets is fijner dan lekker in de tuin zitten met een lekker glas wijn en je man en hondje!!
    Jullie ook nog de allerbeste wensen!! ( NU mag het nog net he:-))
    Op naar de zomer haha!!

    Groetjes Mireille en knuffel voor Beaudor.
    En een lebber van onze 5 schatten!! ( dan ben je echt gewassen haha

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn weblog bezoekt!
Ik zou het leuk vinden als je een reactie geeft.