zaterdag 31 januari 2009

Beaudor naar Oud-Beijerland.

Zo moe was ik na mijn trip naar Oud-Beijerland wel leuk daar,ze vonden me heel bijzonder iedereen wilde weten wat voor ras ik was.


Nou dacht ik zo bijzonder ben ik nou ook weer niet,mijn zusjes zagen er net zo uit met zo'n streep op hun rug doe gewoon......
Het lopen aan de lijn vind ik nog wel een beetje raar,eerst loop ik niet en als ik loop blijf m'n vrouwtje weer stokstijf staan daar moeten we noch wel even op oefenen.
Er is ook zoveel te zien buiten en om dan steeds op mijn baas te letten,ja puppy zijn valt niet mee hoor.
Het is wel fijn dat als ik het goed doe dan een koekje krijg dat snap ik al wel.







1 opmerking:

  1. He wat is dat nou, luistert ie nou al niet?
    Ik zie daar toch duidelijk ZIT, en wat doet ie ............Hij gaat gewoon slapen!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn weblog bezoekt!
Ik zou het leuk vinden als je een reactie geeft.