zaterdag 17 januari 2009

Nog maar 7 lange nachten.

Wij zijn vandaag weer geweldig ontvangen in het "warme nest" in Bloemendaal.
En ooh wat groeien ze,en wat een heerlijk sociale hondjes zijn het.
Daar word dan ook heel veel energie in gestoken,gisteren zijn ze voor het eerst wezen shoppen.
En ja op stand tussen de deftige dames in Bloemendaal,dus de"range rovers"zijn ze ook al gewend.
Maar het worden geen snob"s hoor,want gelukkig is Martine een type met alle twee d'r voetjes op de grond(al woont ze in Bloemendaal).
Deze laatste week zal lang duren voor ons,maar Beaudor heeft het nog ontzettend naar zijn zin met z'n harem en "Queen mother Ijaba".

3 opmerkingen:

  1. Haha! Beaudor was gisteren echt "de prins van Bloemendaal" hoor! Alsof de hele winkelstraat van hem was! Het is zo'n heerlijk ventje! Nog maar 1 weekje!!!
    xxx René & Jørna
    high five Bhanu & Jua ;-)))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaat dat hard!
    Ja ik denk dat je geen betere pup (en dan bedoel ik eigenlijk het nest met alle liefdevolle aandacht) had kunnen treffen!
    Het is een poepie. Kan niet wachten tot ik hem in het echt ze!
    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een schitterend reutje. Ik weet zeker dat hij net zo mooi en lief zal worden als zijn
    over-over-grootvader Vumba.

    groetjes van Mariette en alle vizara's

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn weblog bezoekt!
Ik zou het leuk vinden als je een reactie geeft.