woensdag 22 april 2009

Animal Wednesday



Dit is onze adoptiehond "Esra " toen onze "Max "over The rainbowbridge was gegaan en een heel groot gat bij ons achterliet besloten wij een KNGF hond te adopteren.
Als wij al niet zonder hond konden ,hoe zou dat dan voor blinde mensen wel niet zijn.......
Die moeten zeker een hond hebben.



Hebben er ook over gedacht om een hond op te leiden,maar daar ben ik niet de persoon voor afscheid nemen is niet mijn ding.
Gelukkig zijn er mensen die dit wel kunnen daar heb ik diep respect voor.
En bij zo'n gezin wordt Esra dan ook een warm nest geboden en training natuurlijk.




Misschien als jullie dit lezen willen jullie het goede werk ook steunen hier is de website.

2 opmerkingen:

  1. Jij had hem ook kunnen opvoeden, maar niet af kunnen staan denk ik..... dus zo is het goed.
    Ik heb je nog geprobeerd te bellen toen ik dinsdag terug reed naar huis. Ben benieuwd wanneer je weer gaat!
    Ik ga vandaag winkelen met Ma!

    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He alles goed met je??????
    Ik hoor even niets, maar hoop dat je gewoon in Frankrijk aan t genieten bent!
    Met mooi weer natuurlijk.
    Hier alles zijn gangetje. Vandaag mijn eerste vrije dag na mijn Panama. Heerlijk!
    Nu nog een San francisco en een Dar es Salaam en dan vakantie, ook lekker!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn weblog bezoekt!
Ik zou het leuk vinden als je een reactie geeft.