zondag 5 april 2009

Mafinga's Generale repetitie voor Eerste Paasdag

Echt niet Martijn die tunnel ga ik niet in!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben vandaag naar Spaarnewoude geweest met Martine,Martijn, ,Mum Ijaba,zus Chikumbi,Jorna,Rene,Amber,Sem,Bhanu,zus Jua en m'n baasjes mochten ook mee.


Martijn ik ben d'r ga je toch niet bellen.......................



Amber (in het roze )houd de wacht op ons.




Samen met mijn twee moeders Ijaba en Martine...........
















Het was heel erg gezellig en gaan duimen voor volgende week als Changwena en Denis,Chombi en Kuki er ook bij zijn dat we net zo'n mooi weer hebben.
Liefs Beaudor.





3 opmerkingen:

  1. heeeeeeeeeeeej broertje!!!
    Was zooooo leuk vandaag! Ben blij dat we volgende week weer kunnen spelen. Nu ben ik wel heel erg moe, ik lag helemaal te kreunen en ik droom dat ik nog steeds aan het rennen ben.
    dikke kus van je zus Jua en ook van Bhanu (die het ook erg gezellig vond, want kusjes deelt hij echt niet zomaar uit!) xxx uit Heemskerk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat heerlijk voor al die honden!
    kennen ze elkaar nou nog?
    het is in ieder geval een pracht gezicht!
    Volgende week dus de grote reunie?

    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi my brother!
    i cannot stop to write you, because i'm amazed of the first picture, the one with your jump! A real boy! I count the days i can see you ;-))
    Have big fun!!
    huggi, Changwena and Denis

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn weblog bezoekt!
Ik zou het leuk vinden als je een reactie geeft.