vrijdag 31 juli 2009

Familiebezoek op de Roseraie

Ja alleen is maar alleen..........
Met z'n tweeen is veel leuker ,ja jullie zien niet dubbel samen met m'n zus Kumbi.

Ja en dit is noooooooog leuker met Mum IJaba,Kumbi en de vrouwtjes!!!!!!!!!!!!!!!



Joepie Martijn is er ook bij (baasje ook maar die nam de foto.)

Lekker wezen wandelen met de hele familie ,Ma Ijaba deed ons even voor hoe we op wild moeten jagen,Oeps die is slim en snel ,joh!!!!!!!


Familieportretje van links naar rechts Kumbi,Ijaba en ikke.





Zo leuk vind ik m'n zussie.






1 opmerking:

  1. Zo das lang geleden!!
    Ik mis jullie!
    Ben druk aan t pakken. Morgen vroeg weg......
    Ik hoop je deze zomer nog te zien.
    De foto's zijn geweldig! Wat leuk zo'n ontmoeting ver van huis.

    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn weblog bezoekt!
Ik zou het leuk vinden als je een reactie geeft.