donderdag 9 juli 2009

Vanaf nu waterrat Beaudor



Zo keken Jorna en ik de laatste Mafingareunie naar Beaudor zijn poging om een waterrat te worden zoals zijn zus Chikumbi.



Ja dit is Chikumbi in actie!!!!!!!!!!



En dit was onze Beaudor ,brrrrrrrrrr water.
Maar nadat hij afgelopen Dinsdag zijn diploma haalde (gehoorzaamheid geen zwemdiploma) is hij ook ineens waterrat geworden.
Hij vindt het prachtig achter de Karpers aan te zitten,ja en dan moet je het water in.
Net in het park ging hij zelfs het water in voor een lege zak Lay's chips,nou ja.

Wil jullie een mooie site aanraden dat is AZpaintings met schitterende hondenportretten en een mooi gedicht over onze geliefde 4voeters.

2 opmerkingen:

  1. hai Meid,

    heb je het lekker in la douche france??????
    Tja Beaudor heeft het gewoon allemaal in zich!
    ben in Dubai ipv Panama, ga zo lekker slapen.
    De hondjes eten uit je bak! geweldig ding hoor. Nu moet je een capuchino komen drinken, de herjes zien en nog koen wandelen........ wat moeten we toch veel he.

    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HI Meid,

    Alles goed daar????
    Bent zeker niet veel online daar...... mis je updates van beaudor, maar ik weet daat ik straks allemaal weer mooie fotoĊ› zie.
    Heb je tapenade op, goh wat was die weer lekker!!
    ga gauw het recept proberen
    Zo triest weer geweest! Na mijn verjaardag as het meteen herfst. De ridderspoor bleef maar omwaaien! En ook zo triest om jouw bouurgainville (vast verkeerd geschreven.......) in die constante regen te zien staan! Echt een teken dat ik in het verkeerde klimaat geboren ben! Ik hoor hier gewoon niet.
    Ik hoop voor de plant en mij dat het gauw weer zomer wordt.
    De hertjes groeien als kool en zijn nu veel te zien!
    verder alles goed
    ben nu in vancouver en dit is mijn laatste reis. 1 augustus vertrekken we naar Zweden.
    verder alles goed.......


    Liefs!
    marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn weblog bezoekt!
Ik zou het leuk vinden als je een reactie geeft.