woensdag 2 september 2009

Genoten in ons Paradis


We werden zaterdagavond gastvrij ontvangen bij Andre-Claire en Thierry ons buurtjes.
Heerlijk gegeten en gedronken op hun terras,waar wij een ontdekking deden er bleek op 100m. afstand van ons huis een wandelpad naar het bos te zijn!!!!!!!!!
Nou dat moesten we zondagochtend dan ook maar gelijk doen,En Beaudor.......... die vond het JIPPIE.

En ja veeeeeeel patrijzen,hertjes en wilde zwijnen.


Volle actie ,patrijzenjacht joehoe......



Waar zijn ze nou gebleven?




OOOOh daar......












Snik,snik geen patrijs gevangen,nou wacht maar als mijn moeder komt die krijgt jullie wel............

1 opmerking:

  1. heyyyyyyyy broertje!!!
    Ik wil je wel een keer helpen hoor, op patrijzenjacht! Ben ik wel voor in. Kan ze ook heel goed opsporen, want ik ben een echte Sherlock Holmes. Mijn zus en ik zijn superfanatiek met speuren (vrouwtje had vorige keer helemaal een beetje spierpijn hihi). Ik heb er zin in om je komend weekend te zien! Heb wel begrepen dat er weer iemand gaat kijken hoe mooi we zijn. Nou, als het dan maar leuker gaat dan zaterdag. Ik vond die mevrouw niet leuk, dus aan mijn lijf dan geen polonaise. Volgens m'n baasje wilde ik gewoon niet dat mijn pas-geshampoode, schone, glimmende vachtje door vreemden werd aangeraakt LOL! Ik blijf mezelf toch het liefste, leukste, grappigste en mooiste prinsesje vinden en gelukkig denken m'n mensen er net zo over!
    Hele dikke kus voor jou en jouw mensen en tot zaterdag!!!!
    Jua

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn weblog bezoekt!
Ik zou het leuk vinden als je een reactie geeft.