zondag 6 september 2009

Mafinga's 79th international dogshow luxembourg


We deden mee voor the breeders group,natuurlijk waren we het leukste stel..............maar we moeten nog wel een beetje onze wilde haren kwijt.



Ja dit kunnen we heel goed ....



Speuren...........





Rellen en??????????
Rellen











En dit is onze moeder Ijaba een echte moeder ,heb je een stok gevonden dan deel je hem met je kids.






En drink je als al je kids al gedronken hebben............








Van rechts naar links'
Zus Jua,Queen Mum Ijaba, Zus Chikumbi en ik Big Brother Beaudor.




We deden mee aan de show ik vond de manier van tandjes kijken niet leuk een beetje te wild(ben nog maar 9 maanden)vrouwtje is megatrots ,want ik liep en stond super!!!!!!!!!!!!
Mijn zus Jua vond het ook niet leuk te ruig,ja wij prinsen en prinsessen willen alleen maar een beetje gevoel...
Ja Chikumbi heeft het goede voorbeeld aan onze Mum en is stoer dus gelukkig werd zij 3de Chapeau!!!
Ja en terecht werd Mummy dearest Luxembourg Champion!!!!!!!!!!!!!!





And the winner is Queen mum Vizara Luangwa Ijaba,Luxembourg Champion !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
We hebben een heerlijk weekend gehad,de show en prik (kampioen goed excuus)lekkere boswandeling na de show en sávonds heerlijk en gezellig gegeten in een private diningroom 6 personen en 4 hondjes (nou wel Mafinga's voor hun is uit eten lief af op je plaats 3 uur lang ).
Martine,Martijn,Jorna,Amber,Ruud,Ijaba, Chikumbi,Jua en Beaudor wat heb ik (Marja)met jullie genoten ,Bedankt.




















Martine and Martijn congratulations with your sweet and beautiful LADY.

2 opmerkingen:

  1. Hey!
    Ik heb een supergezellig weekend gehad en heb zo genoten van alle mafinga-kanjers!!! En met al die lieve knuffels van m'n vriendje Beaudor neem ik de blauwe plekken op de koop toe haha! Wat een gave foto's van het hele stel op een rijtje! En die blije guppen in de erering ;-). Zou je de foto's ook aan mij willen sturen? Tot gauw!
    xxx René & Jørna
    lebber van Jua voor haar allerliefste broertje en ook van Bhanu voor z'n knappe vriendje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, nou je mag trots zijn hoor!!!
    En ik zal de volgende keer die g.... eens in zijn ogen priokken, kijken of ie dan ook nog mee wil werken, rare snuiter!
    Ik heb een heerlijke middag gehad. Je hebt me weer veel te veel verwend! Nog even en ik lust gewoon geen kaaskroketten meer........
    Nou de volgende keer ben ik aan de beurt hoor en ik weet al wat leuks!

    Veel liefs en dank Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn weblog bezoekt!
Ik zou het leuk vinden als je een reactie geeft.