vrijdag 6 november 2009

Lazy Fridayafternoon


Vanochtend samen met de Baas naar het bos geweest,gespeeld met m'n vriendinnen Dunya(doberman) ,Kyra(collie) en Beau(labrador)en die rook lekker!!!!!!!!!!
Heb me dan ook erg uitgesloofd voor de dames ;-)))
Net ons rondje dijk gedaan enne het vrouwtje trots op me ben superbraaf geweest langs de paardjes,ezel,kippen en wel 10 loslopende pauwen geinig vond ik ze met die mooie staarten.
Ja ik kan wel braaf volgen als ik zin heb(en het vrouwtje worst)
Ga nu lekker tukken op mijn favoriete plekje met m'n beer,ooh ja m'n grote vriend Nick is vandaag 24 geworden,pffff oud al als die nou maar wel met me blijf voetballen......


Stoer ben ik al going on 1.......

2 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je knappe zoon he!
    Al mag Beautje er ook zijn.
    Al hoewel Beautje......op die laatste foto vind ik het toch ineens een volwassen hond hoor.


    Ik ben deze week verder niet meer naar Rotterdam geweest, ik ga maandag of dinsdag en moet dan ook naar de notaris, dus dat zal moeilijk worden te combinere, misschien die week erna?

    liefs!!!
    >M<

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi B,
    Wat een leuke foto's met je knuffel!
    Leuk je vandaag weer gezien te hebben en zeg maar tegen het vrouwtje dat ze het super doet!

    Groetjes,
    Iva & Xola

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn weblog bezoekt!
Ik zou het leuk vinden als je een reactie geeft.