maandag 2 november 2009

Weekendje Schoorl

Wat een plaatje he?


Ja ik ben weer beter dus lekker een weekendje weg geweest ;-)))

Naar Schoorl niet vanwege de brand daar was al geboekt daarvoor.

Helaas kwamen er wel veel ramptoeristen er was zelfs een route uitgestippeld langs de brandplekken.

Helemaal gestoord gaan ze zo'n gek die het aangestoken heeft nog aandacht geven ook......




Het was geen echt fotoweer,maar wel droog gelukkig,hebben heerlijk gewandeld.






En goed kunnen trainen met Beaudor want er waren heel veel kindjes,en ja daar is hij gek op alleen is hij nu wat te groot om tegen ze aan te springen.

hem dat afleren valt niet echt mee.





Ja die kindjes waren daar voor de kabouters,want paddestoelen genoeg echt prachtig.






S 'avond,s ging bij ons ventje het lampje uit







Beer op bed,ik ga slapen welterusten.







Staat me wel zo'n bed toch?

Wat moet ik echt in m'n bench.

3 opmerkingen:

  1. Hey vriendje!
    Ik zie dat jij ontdekt hebt dat die grote mensenbench (bed noemen ze dat;-)) ook wel errug lekker ligt. Jammer dat wij mannen daar geen gebruik van mogen maken van onze baasjes ;-))). Op vakantie mocht ik lekker op de bank en dat lag heerrrrrlijk!!!
    tot gauw!
    high five Bhanu
    en kusjes van je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a gorgeous creature!!
    Wonderful photos Marja ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn weblog bezoekt!
Ik zou het leuk vinden als je een reactie geeft.