maandag 14 december 2009

Rockanjebeach


Jippie naar het strand......

Kom nou,vrouwtje.......


Even wachten...........



En vrij..........
Kom nou met mij spelen laat die bal maar,Beaudor's verleidingsdans om te rellen.



Je ziet die hond denken"uitslover"


Nou dan niet ga ik toch lekker alleen gek doen.



Volgende slachtoffer....zwarte labrador ben ik gek op(onze Max kon ze niet uitstaan haha)kom je pakken ben toch sneller.
Wat een heerlijk weertje dit weekend we hebben genoten,en dan ligt er in ons franse dorp sneeuw.






1 opmerking:

  1. Wat is het toch een dolle hond!
    Kitty was weg van hem!
    Ik ook natuurlijk en ik heb het droog gehouden.........

    ♥♥♥
    >M<

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn weblog bezoekt!
Ik zou het leuk vinden als je een reactie geeft.