donderdag 19 augustus 2010

Encore France


Meditation is something Beaudor does best,I can learn a lot of him.....

Yeah right,thanks now you waked me ,although Beaudor can't speak his eyes tell it all.


Beaudor inspecting his halfbrother Dhunduru,yeap it definitly is a BOY,in front Queenmom Ijaba.
It was lovely to have them over now we could see it's no problem to take a babybrother next year,our boy was so relaxed were very proud of him.



Hey the litlle one is kissing Mom.....
So finally found time to blog being in Holland for 3 days and the only thing I did was run.
My dad has some healthproblems so had to alarm the doctors,He never complains so I do that for him.
Can,t miss my papabear yet and Beaudor certainly not,so now I gonna visit all my Bloggiefriends and then of to Sail in Amsterdam.
Have a Ridgebackday xxx.

8 opmerkingen:

  1. Oh how I adore your Beaudor.... what a FACE! So full of expression.... he really has a strong and wonderful personality. All of your Ridgebacks are beautiful.....but Beaudor is exceptional. (Ssssh.....don't tell him I said that!)

    I hope your Father is feeling better soon....

    Sending you, Beaudor and all the "Ridgies" hugs!

    ♥ Robin ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. beaudor, I interrupted my wine drinking to come and say hello!!!

    Is your papa Ruud ill or your doggy papa? :(

    Give your mama a hug from me and tell her I will drink wine with her one day too! Okay, many days! hahaha!!

    xo
    Lolo♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He lieverd!!
    Even wat van me laten horen.
    De eerste comment is voor jou!

    He wat is er met je Pa? Ik zal je morgen bellen.
    Ik hoop dat het niet iets ernstigs is.....

    Wij zijn inmiddels uitgewijnt.
    Het was echt fantastisch!!!!
    Je hoort alles nog!

    Hopelijk zien we elkaar nu eens snel. Ik kom op je verjaardag thuis ;)

    Nou meid ik hoor je voor die tijd!

    Liefs!!!!!!!!!!!!
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goh Mar, hopelijk niets ernstigs met je vader?? Goed dat je je mond open doet voor hem!
    dikke knuffel Jørna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjonge B wat heb je het toch zwaar. lig je lekker te chillen en dan...
    Hier is het ook al drama, ze zijn aan het klussen en kom totaal niet aan m'n schoonheidslaapje toe. Denk dat ik vd week maar met je mee ga naar het zonnige zuiden. Jij heb toch wel een slimme grote "broer" een bul! Mijn broertje Tom is nog maar 11 en speelt héél veel met mij. Moet er niet aan denken dat hij niet meer bij me zou wonen. Wat lezen we nou is jou "opa" ziek, hoop niets ergs? Geef hem maar een lebber xtra van mij!

    Hy 5 J

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Joep,

    Even though Nick is 24 I fooled him this evening,we played like crazy with my new Kongball so glad he lives still at home.
    But heard next year when he probably moves I get a babybrother Ridgeback jiehaaaaaaaaaaaaaa.
    My beargrandpa(Marja's dad) was very ill last week but Marja is taking care of that alarming the doctors because he never complains.
    Take care Joep and if you want to come along next week give me a call.
    High five.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hai Hai,

    Ik hoop dat het goed gaat met je pa!!

    En wat een heerlijke vent is Beau toch he!!
    Lekker ding!!
    En wat fijn dat hij volgend jaar een broertje krijg, heerlijk voor uitzicht!
    Maar kan ook niet anders met zon knappe en heerlijk vent, dat wist ik wel hoor!
    daar kun je alles bij zetten.

    Geef Beau een high five van Keano en een dikke knuf van mij

    Groetjes Nancy en Keano.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooh I am learning to meditate too, love this sublime look on his face.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn weblog bezoekt!
Ik zou het leuk vinden als je een reactie geeft.