woensdag 25 maart 2009

Beaudor droomt van.......


Nog maar een week geleden is het dat we om 12 uur in de schaduw deze temperatuur hadden....

Dat is nu wel even anders,maar het voorjaar komt eraan hoor Marianne ik hoor het aan de vogels,die om 6 uur al met hun concert op ons balkon beginnen.


Ja zo s'avonds op het terras de zon onder zien gaan dat duurt nog weer even voor Beaudor helaas.
Of er moet zich snel een koper melden voor ons huis in Klaaswaal.






Tot dan hang ik deze foto maar in z'n bench als hij heimwee heeft.
Het gaat geweldig met onze vent is super bijdehand pikt alles snel op,maar test ons ook uit.
Verzint eer je begint is dan ook een must voor mensen die in dit ras zijn geinteresseerd alles klopt.
Het is soms hard werken en de eerlijkheid gebied mij te zeggen dat daar erg veel moed voor nodig is.
Na veel boeken gelezen te hebben en je denkt ach dat zal wel meevallen nou nee!
En dan als je er een beetje doorheen zit(doe ik het wel goed?) dan legt hij z'n kop op je schoot en kijkt je aan met een blik van sorry hoor vrouwtje maar wilde je even testen.
Ongelooflijk wat een gevoelig ventje is het en ja soms een beetje Macho.
Zoals gisteren tijdens onze wandeling op onze favoriete plek bij Heerjansdam in de Grienden.
Beaudor kreeg ineens wat wij de Ijabarun noemen(zijn Queenmum) over zich en na enkele turborondjes dook hij van de kant zo het water in kopjeonder!!!!!!!!!
Schrok me rot maar als een echte Pieter Hoogeband zwom hij weer naar de kant,en ja toen was het koud he.
Vanochtend heeft hij niet gedoken dus is toch niet zo bevallen denk ik.

1 opmerking:

  1. Ik moest er eerlijk gezegd wel een beetje om lachen........
    Ach en voor de rest is het al zo´n brave hond!
    Ja en met die lente , ik voel me net zo´n ongeduldig kind; ik wil het en ik wil het nu!
    Vorig jaar hadden we ook zo´n lange winter en toen ineens die hitte, alsof we het voorjaar oversloegen.....en voorjaar is eigenlijk mijn favoriete seizoen.
    Meid als je straks verhuisd bent en ik ga met pensioen worden we weer buurmeisjes hoor kom ik daar wel wonen!

    Liefs en een mooi weekend (ik heb zondag weer een examen......heb al 2 dagen geleerd enmorgen het laatste)

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn weblog bezoekt!
Ik zou het leuk vinden als je een reactie geeft.