zondag 1 maart 2009

The Mafinga,s 1/4 year old today!!!!!!!!!!

Jippie ben vandaag een beetje jarig een kwart jaar en wat word ik al groot!!!!!!!!!!!!!!!
Zijn lekker wezen wandelen in Rijsoord en heb een heleboel vrienden en vriendinnen gemaakt en toen ook het zonnetje kwam kon mijn dag niet meer stuk.
Hoop dat mijn zussen net zo'n fijne dag hebben gehad,trouwens alle honden ...............




En zeg nou zelf ben ik een lekker ding of niet(vrouwtje vind van wel die wil dan ook de hele dag knuffelen).

2 opmerkingen:

  1. Nou, wij vinden jou zeker een lekker ding, Beaudor! Jua heeft haar 1/4 verjaardag rustig doorgebracht. Gisteravond was Kumbi op visite en de gezusters hebben de woonkamer als stormbaan gebruikt, haha!En dat onder aanvoering van Bhanu, onze megapup ;-) Kun je die onderste foto van Beaudor ook aan mij sturen? Die vind ik echt geweldig!!!
    xxx René, Jørna & Kids
    lebber Bhanu & Jua (hé broertje! Gaan we gauw weer spelen?????!!!!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Marja! I adore this breed!
    I just checked my website and I'm surprised at myself that I didn't put the Ridgebacks on there. I'll try to locate my portfolio and upload it or send it as an email attachment for marianne to forward. It may take me some time but I won't forget!
    I have a picture of her horse on the outside of her house. I wonder why I didn't add the dogs? Senior moment :)

    All of these photos are gorgeous!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn weblog bezoekt!
Ik zou het leuk vinden als je een reactie geeft.