dinsdag 3 maart 2009

Marianne and Mom visiting

Vandaag kwamen Marianne en haar Moeder gezellig langs.

Zoals jullie kunnen zien vond niet alleen ik dat erg leuk,ja en nu kon Beaudor nog op schoot geen idee hoe lang dat nog lukt.........
Hij groeit als kool weegt 13 kilo en eet 750 gram Vlees per dag ,gaan dan ook 2 keer per dag naar het bos waar hij erg geniet.

En tussen door de slaapjes waarbij hij geluiden maakt............
Als Beaudor dan weer wakker wordt moet ik in mijn ogen wrijven want ja echt dan is hij weer gegroeit.
Ook trainen vindt hij erg leuk en dat gaat dan ook heel erg goed,nu hopen dat het morgen op school ook zo is.
Want ja met dat natte gras .......Ridgeback he!

1 opmerking:

  1. Ja meid vond het ook erg gezellig!!
    En Ma heeft genoten van haar uitje.
    Ga je missen hoor straks. En beautje ook die straks als Beaudor terug komt en niet meer op schoot kan........

    Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn weblog bezoekt!
Ik zou het leuk vinden als je een reactie geeft.