dinsdag 31 maart 2009

Wonderful Vizara's in Luxemburg


Ja wel een beetje jammer voor Martine en Ijaba (Voor mij waren ze No. 1) maar de jury koos voor zusje Likoma ja en van familie verliezen doet minder zeer.
Voor Gelby bovenop die mooie witte wolk was het geweldig.........



Na de bubbles kregen we nog een verdiende BEKER ,nadat Dick en ik langs de kant wel erg nerveus werden.
Want het waren allemaal mooie honden en ja vond de jury hetzelfde als wij?????????/
Bloedspannend maar na de Slowaakse Wolfshonden zei ik tegen Dick we gaan winnen ik voel het en YES!!!!!!!!!!!!!!
No.1 Rhodesian Ridgebacks (en sorry ik heb gegild).



Van links naar rechts Vizara Mbiti,Vizara Likoma(Luxemburgs Kampioen en zus Van Mum Ijaba),Vizara Jukati(kreeg een beetje slaap van die meiden) en last but not least Mum Ijaba.


Mariette en Rens Van harte gefeliciteerd(wat liggen verdriet en vreugde toch dichtbij elkaar).
Was heel erg blij dat ik dit mocht meemaken het was een feestje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je mijn weblog bezoekt!
Ik zou het leuk vinden als je een reactie geeft.