woensdag 18 maart 2009

La Vie En Rose

Heeee vrouwtje stop nou met die afwas gaan we rellen!!!!!!!!!!!
Veel te lekker weer om te soppen ja en Beaudor had gelijk genieten van elk moment het leven is veel te kort.............


Wees maar niet bang hoor vrouwtje als de baas aan het werk is in Marseille pas ik wel op jou!

Chien de garde...............

Het weer is ongewoon sorry Willemijn (jaloers) vandaag kwam de thermometer tot 31 graden!!!!
Elke dag veranderd de tuin narcissen,tulpen,hyacinten en zelfs Ma haar rozen staan al in bloei.
Toen we 9 jaar geleden op zoek gingen naar ons plekje in Frankrijk hadden we een aantal gezamenlijke wensen Ruud en ik, een oud huis liefst een Mas en Pierre(keien,natuursteen) ,een mooi dorp,een stad op 25 KM.(We hebben Nimes,Avignon, Montpellier)
Alleen had Ruud een hele moeilijke vond ik"Zonsondergang" en daar hield hij na diverse bezichtigingen ook aan vast(vond hem een beetje zeur toen).
Maar wat ben ik blij dat hij daar aan vast hield..............



3 opmerkingen:

  1. WOW Marja, wat hebben jullie het prachtig daar!!!!!! Echt een stukje paradijs op aarde, om jaloers op te worden! Geniet nog even lekker van alles en zeker van zulke mooie zonsondergangen! Beaudor ziet er helemaal in- en ingelukkig uit zo in het zonnetje!
    xxx Jørna
    dikke lebber van Jua voor haar broertje en een high five van Bhanu

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai meid@

    jeetje wat een heerlijke fotoś en 30 graden , ja dat is helemaal mijn temperatuurtje, ben jaoers!!!!!!!!!!!
    Ik vind Beaudor ineens een beetje volwassen eruit zien.......
    Die foto met jou is een beauty! jullie staan er allebei zo mooi op!
    Fijn om te zien dat jullie allemaal zo genieten!
    ik had je post vanmorgen al gelezen maar toen moest ik de deur uit (5.45)
    alles goed gegaan vandaag 100 % gehaald, dat verbaast me want mijn hele hoofd staat er niet naar. Moest ik ook nog de evacuatie leiden in de simulator en iedereen was er positief over. Dua ondanks het feit dat ik vind dat ik een beetje op het randje zit, omdat mijn hoofd zo vol is kunnen de passagiers nog met een gerust hart met me mee!
    Volgende week zijn we allebei weer thuis!
    Horen elkaar!!!!

    Liefs!!!!!!!!!!!!!!
    Mariane

    Neem je een beetje zon mee!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve zoon,

    Wat een prachtige foto's van je op je eigen domaine in france! Ik ben best jaloers want ik ben ook gek op het zonnetje en hoe warmer, hoe beter ;-) Wat word je ook al groot en stoer, een echte vent. Ik ben super trots op mijn enige zoon, je bent een kanjer!

    Veel liefs,
    je mamma Ijaba en stormachtige kus van Chikumbi

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn weblog bezoekt!
Ik zou het leuk vinden als je een reactie geeft.