zaterdag 7 maart 2009

Het Bos van Wageningen

Vandaag zijn wij met de broer van Ruud (Harry),onze schoonzus(Monique) en hun zoontje Cas naar het bos van Wageningen geweest waar Ruud en Harry een fantastische jeugd hebben gehad.
Als kind midden in het bos wonen en zo van de "Wageningse Berg " afrollen.......
Toen wij bij het laatste huisje kwamen kwam een vrouw naarbuiten op de fiets en riep naar haar man kom kijken een"Ridgebackpup ".
Bleek dat hun 2 Ridgebacks en een Jack Russell hebben ,en ja Ridgebacks houden van elkaar.
Beaudor vond Taz (Tazmanian Devil) geweldig met zijn 12 Jaar.





Jeetje wat hoog hier op die berg,rolde baasje hier echt naar beneden?

3 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat het voor jullie een mooie dag is geweest! Zo te zien was het droog en scheen de zon, dat is mooi.
    Beaudor heeft het wel naar zijn zin gehad met al die ontmoetingen, leuk he!
    Wij gaan vandaag naar de HISWA, hoe verzin ik het de dag nadat ik thuiskam, maar ja het was de laaste dag. Daar ontmoeten we Reinier en Zen.

    Liefs Marianne

    Moest even kijken wat ik nou geschreven had ..........sorry, mocht onze Koninging willen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey broertje!
    Nou, ik had het wel geweten! Ik was gewoon ook die berg afgerold, haha! Ik heb vandaag (toen vrouwtje weg was en baasje even niet goed oplette) de tuin een opknapbeurt gegeven. Ik moet zeggen: het resultaat mocht er zijn! Veel leuker, met zo'n kuil erin! Ben daarna nog door de viezigheid in het park gerend en toen moest ik in bad. Brrr, niets aan, vond dat een beetje flauw van ze. Tot gauw, lief broertje!
    dikke kus van je zus Jua en een high five van Bhanu!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je mijn weblog bezoekt!
Ik zou het leuk vinden als je een reactie geeft.